Ceren_86 şöyle anlatayım canım ben 8. Haftada ölçtürdüm 6.25 çıktı. Doktorlar hiçbirşey söylemedi hatta ikili test falanda olmuştum yine gördüler birşey söylemediler. 15. Haftada kanamam olmuştu yine devlete gittim vajinal muayene edicez dediler kabul etmedim. Özele koştum. Doktor baktı ultrasonla herşey yolunda dedi. Kan değerlerin varmı elinde dedi en son yaptırdığımı gösterdim. Dediki bu değerler ne böyle hemen ilaca başlıyoruz tiroid ilacı yazdı. Ve ben başladım ilaca. Şöyle anlatayım; 15. Haftaya kadar elim yüzüm, ayağım hep şişti herkes anlıyordu hamile olduğumu… Tiroid ilacından sonra bütün şişlerim indi. 22 haftadayım hala anlamıyorlar hamile olduğumu 🤷🏻♀️