mhtp2802 Haandeyamann suzan_26 brcakyll P_6 Almina1 Kubbraa Bebiskomm 38+3 oldum bütün şikayetler mevcut 🤦🏻♀️Bencede ultrason işi bitti sanırım bundan sonraki süreçte hep açıklık bakılacak 🙀🙀
Ceren9234 38+1 ✋🏻 Butun kemiklerim agriyor bacak kalca kemiklerim, eller ayaklar şişkin, ara ara kasıklarima bıçak saplanır gibi bir sızı 😞
Ceren9234 Kızlar doktorum 38.hafta bitince cati muayenesi yapalim dedi korkuyorum ya ani bir şey olurda cati muayenesi olmadan doguma gidersem 🙄
Hosgeldin 38+2 yim bende kızlar foşul foşul terliyorum geceleri genelde uyuyamıyorum zaten birde tuvalet😴😄 Allah yardımcimiz olsun hepimizin inşallah 🤲💕
Hosgeldin Bana yapmadı çatı kontrolü sancimda çıkmadı hatta nezaman geleyim dediğimde yapilacak birşey yok beklicez dedi bundan sonra dedi normal mi
Kzbn123 Haandeyamann MİĞDE beni bitirdi ne yapsam fayda etmıyor sabaha kadar aralıklı bozaım yanıyor uykumu kesiyor bide yavaştan geliyor ağrı sanki buazım buçaklanıyor sabaha kadar süt içiyom ekmek iyi geliyormuş denedim su içiyom gavıskon fayda etmıyor en son mutfaktaki süt kutusunu yere fırlatıp ağladım belki beni anlayan çıkar artık dıyorum Kı doğruyum da uykusuz kalmaya razıyım yeter ki bitsin bu kabus
P_6 Kzbn123 canım gaviskon yaramıyor dedin ama rennie duo şurup mu denesen ben sabah akşam onu içiyorum ve artık hiç yatamıyorum uzandığım an midem yanıyo.. yemek yiyemiyorum porsiyonlarım avuç kadar oldu mecburen midem yanmasın gaz olmasın diye..
Kubbraa Kzbn123 canim benmde olee artk insanin psikolojisi bozuluyo ne yaparsan geçmediği icin. Doktorm pulcet yazmisti sende gidip eczaneden alabilirsin 3 gunde bir aliyorm sabah ac karnina beni 3 gün muhtesem iyilestirdi. Burdada sormustm kullanan baska doktorlar varmis yazan sende al dene en azından son haftaların iyi gecsn rahatca yiyip ic
suzan_26 Haandeyamann Şu an iyiyim uzanıyorum ayakları yükseğe koydum ama şimdide nefesim kesiliyor yarın randevum var olmsaydı dün gece giderdim kesin
Eken Haandeyamann bende hiçbiri yok bebek dönmediği için sanırım hamile değilmişim gibi sadece çabuk yoruluyorum 🤷🏻♀️
Nazliiiiii Haandeyamann mide bulantım vardı doktorum ılac verdı gectı cok sukur gecenlerde ıkı gece uyumadım agrılarm sancılarım oldu bıde kustm kç gündr ayaqıma kramp gryo agryo sabhları tuvlte cok cıkıpö zaten gceleri uyuyamiom ama kac gundur bı aqrım yok hersey yolunda cok şükür 😊 Sıcaklarda arttı artık doğurmk istyrm 😁😁