Haandeyamann 38 haftalık hamileler nasıl gidiyor .ben de mide bulantısı popo ağrısı kasik ağrısı bel ağrısı huzursuzluk herşey var sizin nasıl durumlar
P_6 Haandeyamann 38+2 mide yanması, gaz, kabızlık, ağrılar, el ayak şişmesi, sıcak basıyor bi de sürekli.. fenalardayım
mhtp2802 Haandeyamann suzan_26 brcakyll P_6 Almina1 Kubbraa Bebiskomm 38+3 oldum bütün şikayetler mevcut 🤦🏻♀️Bencede ultrason işi bitti sanırım bundan sonraki süreçte hep açıklık bakılacak 🙀🙀
Zuhal_tozlu 37+5teyiz bizde miğde bulantısı terliyorum çok sıcak geliyor bel ve sırt ağrısı halsizlik aşağı baskı çok şükür var hepsi 🙈
Almina1 38+2 karnımda agrı sık idrar yapma ve ayaklarda kaşıntı kızarıklık uykusuzluk huzursuzluk bu haftalar çok zor allh hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Kubbraa Kizlarr cati muaynesi oldunuz mu bnde 38+3um bugün oldum artk her hafta takip etcek acaba haftaya gittigmdede bakarmi yeniden alttan
Bebiskomm Kubbraa artk hep alttan bakacak bence.bende iki kezdir alttan bakıyor.acılmayı gormeleri icin bnce son haftalarda her hafta olan muayenelerde hep alttan bakcaklr ultrasonla iş bitti artık
Ahmetasaf07 Haandeyamann ilk beş ay mide bulantısından perişan oldum. 37+6 yım bugün yine başladı mide bulantım:( sağ bacağım tutmuyor. Belim hep agrıyor. Yüzümdeki lekeler maske gibi oldu. Nefes almakta zorlanıyorum. Gece uyuyamıyorum 😅 daha aklıma gelmeyen çık şikayetim var