bukleliana Benim de 39+3 oldu şimdi. 20 mayısta 40 haftayı dolduruyoruz. O zamana kadar eğer doğmazsa 20 mayısta kontrol edip 21 mayısta sezeryan yaparız dedi doktor. Çünkü benim bebek 2 hafta önden gidiyor . O yüzden daha fazla beklemeyecek doktor
Bedirhan bukleliana benimde bir hafta onden gidiyor 20 mayısta doktora.gore 39+ 2 suni sancıyla başlatacak
A1sel bukleliana ayy benide mi sezeryan için yada suni sanci ile doğum yaptircak 😶 20 mayısta kesin gel kontrole dedi
bukleliana Bedirhan sizin doktor neden beklemiyor? 1 hafta önden gittiği için mi kendi kendine gelmesini beklemiyorsunuz?
mrvygrtc Betull41 benimde 20 Mayısta sezaryen günüm var aynı zamanda dalak ameliyatı da olcam korkum 2kat😬 Allah sağlıkla kucağımıza alabilmeyi nasip etsin bebişlerimizi
songul_onur Ay benim de 20 Mayıs’ta sezaryenle doğumum var o kadar heyecanlıyım ki. Ya kızlar bu arada ben adım atarken çok zorlanıyorum bebek iyice aşağıya indi kasıklarımda şu an
Meltemguvenir songul_onur bendede inmiş gördü doktor ama adım atarken rahatsız olmuyorum kaç haftalıksınız siz
bukleliana A1sel sizin bebek iri mi? Benimki normal doğum olacak gibi görünmüyor önden gittiği ve kilo, baş ölçüsü büyük olduğu için?
Seheralya1905 Kızlar benimde 19mayısta doğumum var bebeğin hareketini çok az hissediyorum ama siz nasılsınz?
P_6 Seheralya1905 benim de 19 mayıs, hareketleri daha az ve belirsiz önceden tekme vs daha anlaşılırdı şimdi sıkışmış gibi hareketleri öyle hissediyorum
SedaSevval10 Meltemguvenir 37. haftama giricem 19 mayısta doktor randevumuz var gün verecek ama 2. sezaryenim 2 gündür o kadar ağırlaştım ki sıcaktan mı bilmiyorum gün almaya gittiğimiz gün doğacak sanki öyle hissediyorum