gulumse0611 pera_ amin inşallah kilomda az 45 bakalm zorlu bi süreç rabbim kolaylığını verir inşallah 🤗🤲🏻🤲🏻🥰
pera_ Tekinnn o zaman bilemem ya şaka bir tarafa da rabbim sezeryanda normalde olsa hayırlısını nasıp etsin
Tekinnn pera_ amin canım önemli olan sağlıkla gelmesi ben illa normal olsun diye şartlamıyorum kendimi. Yeter ki sağ sağlim kucağıma alayım. İkisi de Doğum şekli sonuçta nasipte ne varsa o olur
pera_ GulcanYvz bence de işine sezeryan geldiğinden bende böyle tahmın etmiştim çünki normal Doğum yapmıyormus 20-3 58 le gebe kaldim şuan 60 kiloyum
GulcanYvz pera_ yakın sayılırız canım bende 23 haftalığım 60la başladım 64 oldum Allah’ın izniyle başarırız inş canım 🤗
pera_ Deletedmom185 ya dimi ama gerçekten ben minyonların daha kolay Doğum yaptığını duydum hep ama ne bilim
pera_ kedilervekaranfil inşallah ama hangisi hayırlıysa o olsun içimden hep normal geçiyor ama hangisi daha uygunsa bünyemize o olur insallah
Elfydr pera_ normal doğum yaptım evet. Bence en büyük etken kilo oldu. Zaten boyum kısa minyonum çatılarda daraldı.
Duyguali _Koncuy_ Valla doktor bana dedi ki boyum 155 dir. Çatım çok uygun diye ayrıca 150 altı sıkıntı.
mlsmrtgl pera_ Şöyle düşündüm de köyde ki tüm kadınlar hemen hemen minyon ama en az 5 çocukları var ve hepsi normal doğurmuş . İşte o zamanlar sezaryen yaygın değildi . Şimdi doktor bile zora gelmesin diye direk sezaryen diyor .
pera_ mlsmrtgl ya valla bende düşünüyorum dediğin gibi o zamanlar sezeryan doğru düzgün yok Allah dağına göre kar veriyor valla nerdeyse hepside sorunsuz doğurmuş bi de kolay anlatıyorlar ki 😁
38mom pera_ bende minyonum 1.53 boyum ama hic normal dogum yapamzsn felan demedi doktorlar hatta ilk olarak normal deneycekler normal doguramazsam sezeryana basvuracaklar alttan kontrolde hic yapilmadi 38+4üm bu arada
pera_ 38mom ya zaten doktorlar önce hep Normale yönlendirirler zorunlu okursa sezeryan derler bildiğime göre benim doktor sanırım işine geldiği gibi konuştu Rabbim hayırlı doğumlar nasıp etsin hemen kurtulursun insallah
mlsmrtgl pera_ Gerçekten öyle biz 3 tane doğursak yamuluruz 😂 maşallah onlar en az 8-9 yani bide hep normal doğum ile .
pera_ mlsmrtgl valla öyle 😂😂 tarla bağ bahçe o kadar ev işi yemek hep üstlerine hamileyken ben bırak işi bi kap yemek yaparsam şükrediyorum 😂
38mom pera_ galiba oyle olmus cnm amin insallahh allahim butun hamilelerin yardimcisi olsun bi avazda kurtarsin hepimizi insallah🤲🤲