pera_ Bugün konturılumde doktora erken ama doğumum hakkında bilgi almak istediğimi söyledim bana sen minyon tipilisin büyük ihtimal sezeryan olur dedi minyon tipliler dayanamıyor mu normal Doğuma oysa ki hissiyatim hep çatır çatır doğurmaktan yanaydı 😂
_Koncuy_ pera_ çatıyla alakalı bir durum diyebiliyorum. Genelde minyon insanların bacak ve kalça kemikleri de dar ve kısa oluyor o yüzden 😁 Ben de çok normal doğum istiyorum ama bakalım inşallah bizim çatılar geniştir 😂
GulcanYvz pera_ çok saçma geldi valla benim çevremde benim gibi çok minyon var Baya normal doğurdular bana bende minyonum doktorum hiç öyle bişey demedi benim boyum 1.52 60 kiloyla hamile kaldım şuan 64 kiloyum
Tekinnn pera_ benim doktorum da bana yüzde yüz Sezeryan dedi normal Doğum denemeyelim dedi. Bende çok minyonum 🙈
kedilervekaranfil pera_ 150’den kısalarda çatı darlığı olabiliyormuş. Ben 152’yim ama benden kısa olup iki üç normal Doğum yapan tanıdıklarım var aynı şekilde benden kısa olup çatı darlığından normal yapamayanlar da var. Yani minyonluk bir ihtimal ama kesin diyemeyiz. İnşallah kolaylıkla normal doğurabiliriz 😄🐰
Duyguali _Koncuy_ Valla doktor bana dedi ki boyum 155 dir. Çatım çok uygun diye ayrıca 150 altı sıkıntı.
Aysec40 pera_ bende 1.57yim doktorum bana hiç öylr bişey demedi üstelik çevremde minyon olup normal doguran çok kişi var 😊yani doktorun bu şekilde yüzüne bunu söylemesi çok saçma
38mom pera_ bende minyonum 1.53 boyum ama hic normal dogum yapamzsn felan demedi doktorlar hatta ilk olarak normal deneycekler normal doguramazsam sezeryana basvuracaklar alttan kontrolde hic yapilmadi 38+4üm bu arada
mervebaser pera_ şu an 20 haftalığım ama bana 13 haftalıkken dedi ve direk görünüşe göre dedi devlet hastanesi olmasına rağmen
pera_ GulcanYvz banada saçma geldi asıl bizler en kolay doğururuz valla elinden hiç bi iş kaçmaz ufak boylunun 😁
pera_ Aysec40 soylesin önemli değilde yani muayine de etmeden söyledi ama İnsallah utandıracağım normal doğurup 😂
GulcanYvz pera_ kesinlikle valla ben kayıplarım olduğu için canlı canlı kürtaj oldum ona dayanma gücü verdi Rabbim illaki tabi inş doğumada verir bence senin doktor sezaryen seviyor işine geliyor yapmak 🤭canım peki kilon kaç kaç haftalıksın
pera_ gulumse0611 anum senin durumun farklı ama iki tane taşıyorsun maşallah rabbim kolaylık versin 😊
gulumse0611 pera_ amin inşallah kilomda az 45 bakalm zorlu bi süreç rabbim kolaylığını verir inşallah 🤗🤲🏻🤲🏻🥰
pera_ Tekinnn ya alttan konturol edip de mi yüzde yüz dedi benim gibi sadece dış görünüşüne bakarak mı
Tekinnn pera_ ben daha önce bebek tedavisi için ona gidiyordum. Hamilelikte hiç alttan bakmadı ama aşılama falan yapmıştı bana. Devlet hastanesine bile gitsen zorlamazlar seni sezeryan olur diyor. Hem boyum kısa hem bebek iri ilerliyor diyor.
pera_ Tekinnn o zaman bilemem ya şaka bir tarafa da rabbim sezeryanda normalde olsa hayırlısını nasıp etsin
pera_ GulcanYvz bence de işine sezeryan geldiğinden bende böyle tahmın etmiştim çünki normal Doğum yapmıyormus 20-3 58 le gebe kaldim şuan 60 kiloyum
Merve23 Bende minyon tipliyim doktor normal dogum dedi en kotu ihtimal sezeryan oda bebege bagli durumdan dolayi
pera_ kedilervekaranfil inşallah ama hangisi hayırlıysa o olsun içimden hep normal geçiyor ama hangisi daha uygunsa bünyemize o olur insallah
Elfydr pera_ ben hep kendimle dalga geçerim 1.5 metrelik insanım derim. İlk kızımı normal doğurdum 25 kilo alarak. Minyonluk ile alakalımıdır bilmiyorum ama keşke o kadar kilo almasaydım gerçekten çok zor bir doğum oldu