Ipek2147 kesinlikle şahin hoca çok iyi kalabalık olması zaten çok iyi bi doktor olduğundan kaynaklı , ben park hastanesine şahine gidiyorum ve Şahin dışında diğer tüm kadın doğumcular kapı önü bomboş , yani memnun kalınmasa zaten bu kadar kalabalıkta olmazdı , istediğim soruyu soruyorum telefonda dahi aradım ve ulaştım kendisine reklam yapmak için söylemiyorum bunları bende sonuçta hastalarından biriyim sadece 🤗