Neslihankk Ilk bebekliğinde 3 ay boyunca bulantim vardi. Bu 2.gebeliğin 9+5haftaligim hic bulantim yok Benim gibi olan varmi ?🥰
Sezensu Neslihankk Bennnn burdayım☝🏻Bulantım kusmam hiç olmadı ammaaaa tiksinme hissi beni bitirdi en sevdiğim şeylerden nefret eder oldum aç yaşıyorum bazen özellikle akşam yemeklerinden hiç hoşlanmıyorum 🙄
Serifeisitmir Neslihankk Ben çok şükür bulandım falan yok ama hiç bir şey yiyemiyorum aç geziyorum çoğu zaman bir şey yerken tıkınıyorum 😥
Neslihankk Sezensu Benimde özellikle sucuk kokusu beni çok tiksindirdi Ama 1 gram bulantı kusma olmuyo 😊 O olmayınca sanki kötü bisey varmış gibi hissediyorum doktorum da bi sorun yok dedi ben hala acaba ne zaman bulantim olucak ne zaman kusucam diye bekliyorum 🤭🤭😂😂
Neslihankk Mom9272 Yaaa istee boyle olunca kendimi Full+full hamile gibi hissetmiyorum size yazık değil mi 😂 Bulantısı yok diye isyan edeni de hic görmemiştim 😂
Neslihankk Serifeisitmir ama oda çok kötü 😞 patates haşlaması leblebi kraker boyle hafif şeyler yemeye calis cok-da yorma mideni yada vitamin yazdirman lazim doktorunla konus mutlaka 😊
Serifeisitmir Neslihankk malesef çubuk krakerle alan geçirmeye calisiyorum ama olmuyor tiksinme mahvetti beni 😔 haftaya kontrolüm var konuşacağım bakalım
byza12 Sezensu kız delirdiniz mi 😀🙀🙀🙀 kusmak okadar zor ve kötü bişey ki ne mutfağa girebiliyorum ne de kapısından geçebiliyorum sırf bu yüzden kayınvalidede kalmak zorunda kaldık ve kendimi hamile değil daha çok hasta gibi hissediyorum 🤮🤮🤮
Ipek2147 Ben de 4+6 yım henüz doktora gitmedim haftaya gitmeyi düşünüyorum git gel yapmayayım dedim kese kesin görünsün diye. Bende de hiç bi şey yok henüz ne bulantı ne tiksinme😅 sanki degilmişim gibi 😅
Neslihankk Ipek2147 oy çok çok yeni Allahim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🙏 bence erkenden gidin bi baktığın en azından Beta Hcg değerlerinize sonrada 6.-7. Haftanızda gidersiniz kalbini dinlemeye😊 bende 9+5im En son 7+4de gitmiştim çok sık gitmek istemiyorum :)
cigdemoktav Ipek2147 senin ki daha çok yeni genelde 8 den sonra başlıyor bulantılar tabi herkeste olmuyor .
rodin123 Ipek2147 bende hamile gibi hissetmiyorum vallahi suan 6 haftalık gözüküyor programda daha yeni kan verebildim kızımda var anca vakit buldum gitmek istemiyorum bi süre beklemek istiyorum ama gitmem gerekiyor sanırım artık Çarşamba gitcem
alpulll hiç bulantım olmadı hiçbirseyden tiksinmedim şükürler olsun yemek yemeyle alakalıda bir problemim olmadı hiç ☺️
Arzu_turan alpulll Benimde hic bunaltım yok ama cok fazla tiksinmem var yiyecekler gozumun onunde karariyor ornegin et hic yiyemiyorum
Ipek2147 Neslihankk çok teşekkür ediyorum Allah hepimize nasip etsin inşallah saglıkla kucagımıza almayı🙏 Adet günümde test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı iki gün sonra kan verdim 350 küsür çıkmıştı 🤗
Duduars Neslihankk 17+5 ilk gebeligim ne bi bulanti kusma tiksinme hiç bise olmadi boyle olunca bnde hamile gibi hissetmiyom kendimi acaba kotu bisemi olacak korkusu oluyor 😑
Duduars Neslihankk 😁😁😁 millet bulantidan şikayetci biz tam tersi o bulantida kotuymus ama ya bazen iyiki olmadi diyorum arkadasim 3 ayda 15 kilo verdi
rodin123 Sevgi62 programda benimde 6 haftalık gözüküyor adet tarihim gecikince gebeliğimi farkettim bugün kan verebildim Ancak kızım rahatsız onunla uğraşıyorum senin son adet tarihin ne ?