eğer hamileliğinde risk yoksa yürüyüş çok iyi gelecektir. Ben hamileliğimin ilk 6 ayı çok yoğun çalışıyordum haftada 40 saat derse giriyordum sürekli ayaktaydım hareket halindeydim merdiven inip çıkıyordum ve buna rağmen günlük 10 bin adım atmaya gayret ediyordum. Şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım. 39+2 deyim hala her akşam yürüyorum. Hareket her zaman iyidir tabi sorunlu bir gebelik yaşamıyorsan