ygmurnurd Önünde uzun bir zaman var … sağlıkla bebeğini kucağına almanı dilerim .. kesinlikle tecrübesiz olabilirsin hatta bazen gerçekten saçma sorularda sorabilirsin yada bana saçma sana mantıklı gelir …. burası açık bir platform olduğu için bende biraz mizah biraz şaşkınlık içeren yorum yazdım . Uzun lafın kısası beni mazur gör , istediğini sorup öğrenmelisin… sonuç itibari ile hepimiz bebişlerimizi düşünerek aklımıza takılanları soruyoruz. Amacım gücendirmek değil .🤞 Sağlıklı gebelikler dilerim 🙏🌈👍