Bizde 13+5 çarşamba günü ikili test sonucu görmeye gidicez cinsiyetinidr söylerim demişti doktorum merakla bekliyorum ve haziran ilk haftası gelirsin detaylıda o zamna yaparız demiştii ama daha 16, haftalık oluyorum o hafta yanlıs mı hesapladı doktor acaba erken değil mi?