Ozgectndg Kdrmira 14 haftalıgız kasımı bekliyoruz kız gibi haftaya gidicem hem dörtlü tarama hemde cinsiyet netlesicek inşallah
Kdrmira Ozgectndg him benimde dogumum 13 kasim daha gitmedim cinsiyet icin insallah guzel.haberler aliriz
Sedaca Ben 11 haftalıkken Deletedmom69 ben 11 haftalıkken oglum olacagını ogrenmıstım ılk hamılelıgımde hıc te degısmedı. Sımdı de 10+3 üm 11. Haftamda ıkılı taramaya gıdecegım umarım buda bellı olur erkenden🙃
Sedaca Deletedmom69 yaaa oyle demeyın doğduğunda ınanın kı ıyı kı kız olmamıs dıyeceksınız🤣 ınsallah rabbım ıkıncıde kız nasıp eder. Çok yaramazlar erkekler ama napalım 😂😂😂
Kdrmira Deletedmom69 aynen erken demisler ama kimi doktor bilior ya kimi yanilior ilk kizimi 7.ayima kadar kesinlestirmediler benim😊
Suziay Bende 15+2 yim bugün dörtlü test yaptırdım doktorumuz erkek bebek bekliyoruz dedi doğumum Kasım başına geliyo tabi yine de canı ne zaman isterse ozaman gelir ☺️
esrAlp Suziay dörtlü test nasıl oluyor bilgilendirir misiniz oğlumda tek ikili yaptırmıştı drum haftaya da ikili için gidicem dörtlü dördüncü ayda mı oluyor
Akts Biz de 15+2 olduk bugun cinsiyetimizi öğrendik kız büyük ihtimal dedi🤗 aslında 2 li taramada erkeğe benzetmişti bakalım bdahakine değişmezse kız😊
Gizem13 Akts aynen aynı durumdayım 2li tarama testind3 erkek dediler cuma kontrole gittim %90 Kız dedi 2 oğlum var kız çok istiyordum inşallah kizdir
Yagmurahmet16 13 haftaligiz cift yumurta ikizlerime hamileyim biri erkek oburu kendini gostermedi ama kiz olma ihtimali yuksek arada bisey göremiyorum dedi doktorum hayırlısı 🥰