Melikekrtc1 35+4 den mrb 🤗 benm ayaklarda şişme oluyor valla 2 haziran inşallah sezeryan olucam 38+0 da 🙈
Asice 33+4 den herkese selam Mide yanmam arttı bu aralar Birde huzursuz ayak sendromu başladı Sicaklar da cabası Kendimi taşıyamıyorum artık
Melikekrtc1 anne-adayi1 neden sezeryan veya neden normal diye bir soru mu var acaba? Doğumun nedeni olur mu ki? Size burada şu şu şu nedenler yüzünden sorunlu gebeyim desem veyA istek üzerine aldırıyorum desem ne değişçek? Böyle soruları anlamıyorum ben kimseyi sorgulamazken herkes neden bu şekildd sorgu peşinde?
Esra13 Bktmami 2 Haziran doğumum. İştahsızlık, bacak krampları, ayaklarda yanma, el ve ayaklarda şişkinlikler, mide ağrısı 🤷♀️ Şikayetlerim bunlar . Zaman azaldı, korku , heyecan , merak hepsi var 🤦♀️
hulyatkknt Bktmami 34 oldum sadece sabahları ellerim tutulmuş oluyor kronik hastalığim var ondan sanırım
zssupertramp Gamzedngdn bende karnımın altına bir yumuşak yastık sırtıma bir yumuşak yastık, bacak arama yüksek yastık koyarak çözdüm o sorunu.hamile yastığı ile ayni yeri kaplıyor yatakta 😁
Anne71 Bktmami 35+5 ten selamlar 33 te sancı ile gittim nst te orta çıktı bu perşembe doğum sancılarım çıktı 100 buluyor bebek kanala girmiş bel kasık ağrıları çok he bide penguen gibi yuruyom kafası çok aşağıdaki olduğu için
Ela2020 35+6 yım sırt ağrısı mide yanması şikayetim var en çok ve halsizlik üstümde ağırlık hiçbişe yapasım gelmiyor
Buse80 33+2 benimde sol tarafımda sırtımda bi ağrı var özellikle otururken oluyor böbreğimin hemen üstü çok zorluyor beni ayaklarım ellerim sisiyor ve yanıyor 😒 rabbim yardımcımız olsun sağlıkla gelsin bebislerimiz 🙏🥰
MeeL bilaloguzunannesi 36 +3 oldum bende 1 haziran istiyorum ins dayanabilirim acil bisey olmaz. Doktor 27-28 mayista alicam diyodu ama ins acil bisey olmazsa dayanmaya caliscam 😅 Hakkimizda hayirlisi 😊
bilaloguzunannesi MeeL herşeyin hayırlısı sağlıkla vakitkerinde gelsin evlatlarımız ☺ burada okuyorum bazen sezaryen için gün alıp o günden önce doğum yapan kişiler var 💕
MeeL Bktmami 36+3 sol ayagimin ustune basamiyorum belim berbat.cok kilo aldim.ödem belasi başladi. Hic iyi haber yok bende şu son zamanlarda 😅
Bossmanager Edanurdg ben yogaya gidiyordum 4. Aydan sonra baslayabilirsin demişti doktorum. Basladım 1 ay gittim sonra koronadan dolayı bıraktım. Evde youtube üzerinden yapıyorum. Nefis Hayat Gözde ile Yoga , Zeynep Gözübüyük ile hamile yogası ,Didem Zeybek ile hamile egzersizi .. bunlara bakıyorum sürekli .
Edanurdg Bossmanager Zeynep gözübüyük videolarına bende bakıyorum ama diğerlerine de bakayım teşekkürler
Bossmanager Pankek reflü sıkıntı oluyor 😕 ama meditasyon , kegel ve squatta olmazsa olmaz zaten 😌 onları yapabildiğin kadar yap , bide yürüyüş diyorlar çok fazla..
Srpkemre Bossmanager reflü bende de çıktı 34+4 üm suan geceleri çok agrım sancım oluyor doktor bu haftalardan sonra hep agrıyla geçecek dedi daha bu ne ki dedi
Pankek Bossmanager Yürüyüş hiç yapmıyorum desem yeri var 😔 doktorum da dedi yürü diye ama hem tembellik, hem virüs için eldiven maske vs., hem de göbeğimin altı ağrıyor hemen. Ama yapmam lazım yine de. Kendimi motive etmeye çalışıyorum