Edanurdg ben yogaya gidiyordum 4. Aydan sonra baslayabilirsin demişti doktorum. Basladım 1 ay gittim sonra koronadan dolayı bıraktım. Evde youtube üzerinden yapıyorum. Nefis Hayat Gözde ile Yoga , Zeynep Gözübüyük ile hamile yogası ,Didem Zeybek ile hamile egzersizi .. bunlara bakıyorum sürekli .