kumsalhnd Osmotikkosmos Kolay gelsin cnm... hayirli dogumlar.. ya ne kadara temizletiyorsunuz bende tardimci cagirmayi dusunuyorum ama
Osmotikkosmos kumsalhnd kisi basi gunluk 140 tl odedim ben ama sehirden sehire faklilik gosterir diye dusunuyorum 🤗
Erkekannesiiii TemiZlik icin uygulamalar var internet uzerinden hic o sekilde cagirip Memnun Kalan varmi?
kumsalhnd Osmotikkosmos Anladim cnm burda da 150 istiyorlar ama dolap icleri filan yok ...cam kapi koltuk mutfak tuvalet banyo bu kadar. Aman onlar hallolsun gerisini ben yaparim zaten
baharoksuz Esranr ay gider gider darlanma keyfini cikar son aylar bitmek bilmiyo artik cok yorgun hissediyorum kendimi 3gunm kaldi rabbim izin verirse doğurcam🙈🙈korkumda var ztn
Zeykem Esranr temızle bence artık bende agustos sonunda dogum gozukuyor suan ınsallah temmuzda yapmayı dusunuyorum
Ipekokanliya Esranr neden gelmesini istiyorsunuz ki boşverin bence ben özellikle kimseyi istemedim kendi kafama göre yapayım diye insanın kafası rahat olmuyo öbürturlu