Meraba hanımlar bende iki buçuk ay önce düşük yapmıştım az bi kahverengi kanamam oldu kesildi o yüzden adetimden önce test yaptım çift çizgi çıktı şuan hesabıma göre 5 haftalık ama buğün gene kahverengi kanamam oldu ve biraz üzüldüm açıkçası doktorada gitmedim eşim evde değil 18 gün sonra o gelince giderim diyodum ama sizce ne yapayım kimseyede diyemiyorum yeni düşük yapınca toplaması zor oluyo sonra teşekkürler