Benimde 6haftada bebek gözükmedi,kese büyüyodu ama ne kalp atışı ne bebek vardı,8.haftaya kadar bekledik,sonra özel bir hastanede vakumlu kürtaj oldum,ilk gün aşırı ağrım oldu ama yoğun bi kanamam olmadı,rabbim hiç bir anneye yaşatmasın,herkesin çocuğunu sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🤲