guneyirem hastanem izin vermediğini söyledi. Ziyaretçi de kabul edilmiyor. Balonlarımız, kapı süsümüz, balon standımız vardı. Eve yapalım diye düşündüm. Hastaneden dönünce yine güzel fotolar çekerim hem hastane yatağından daha güzel ortam olarak diye kendimi motive ettim. Çikolatadan şimdilik vazgeçtim. Belki yaptırıp eşimin işyerine falan koyarım. Adet yerini bulsun diye. Eve ziyaretçi kabul etmeyi düşünmüyoruz çünkü ilk etapta. Kısacası planlar umduğumuz gibi gitmedi :) ama herşeyin başı sağlık.