Fatmanur_altun maalesef bir saat icinde hem serum hem de uc kez nidicard verdiler gene gitmedi sancilarm uc gun sonrasinda kendiliginden kesildi 37+1 de tekrar sancm oldu acilmam baya ilerledi kafasi kanalda degildi kordonu sarkti sezaryen oldum doktorlarda sok oldu bukadar sanciyla nasil dogum olmaz acilma ilerlemesigi icin olmadi