Happy6555 canım bende bugun doktoruma sordum sancı hakkında konuştuk.bebeğin sancısı geceden başlar unutma dedi. Herkes gün içerisinde sancıyı bebeğe yorumluyor ama o sancıların sebebi ya yorgunluktan ya enfeksiyondan veya başka bişiden kaynaklanıyor dedi. Geceden başlayıp önce düzensiz sonra düzenliye geçip kısa süreli olursa bil ki sıkıntı var dedi. Aklınızda bulunsun 🙏🏼