Kızlar yaklaşık iki haftadır bende de bu bel ağrısı. İlk başta sabah uyandığımda sanki adet olacakmışım gibi ağrıyordu. O gün bütün gün uyudum. Daha sonraki günler sadece ayakta ve yere eğilip kalkınca olmaya başladı. Daha doğrusu ağrım geçmedi sadece hareket halinde kendini hissettiriyor. Dün tahlil için devlette bir doktora gittim rastgele sordum böyle böyle ağrım var daha 9 haftalığım ikiz gebelik normal mı, sadece kafa sallamakla yetindi. Sanki damarlarım ya da kaslarım sıkışıyor gibi bir ağrı benimkisi