Tulay_448 15 haftalığiz şükür yanliz biraz ayakda kalsam yada hafif bi is yapsam yürüsem dahi cok bel ağrısı çekiyorum bu haftalarda olan basina gelen varmi gebelikte bel ağrısı normal mi
Merve_volkan Tulay_448 çok normalmiş canım bende 17 haftalık hanileyim doktoruma sordum defalarca korkulacak bişey yok dedi ama uzunca bir süre geçmezse ara beni demişti sırt üstü uzan canım inşallah geçer
dilekgi123 Tulay_448 artik bundan sonra ara ara gelecek bel agrisi karnin buyumeye basladikca belin ve sirtin buna hazirlik yapacak ben 25 olcam galiba 18-19 haftadan beri iki uc gunde bir yasiyorum o agriyi 😂😂 Allah yardimcimiz olsun
Filiztuana Tulay_448 29. Haftam ve belime sanki bıçak saplıyorlar ağrıdan duramıyorum utanmasam ağlayacağım 😂
Esesraa Merve_volkan korkutmak istemiyorum ama 15 . Haftada böle ağrılar çekersen karnın ağırlaşınca nasıl olur bilmiyorum.
dilekgi123 Tulay_448 sadece ev isi olsa iyi gun icinde cogunlukla kaynanamlayim herseyi yapiyorum desem yeridir karnim tas gibi oluyo egilip kalmaktan kansizliktan uykum geliyo az oturuyorum ^ o ne bicim uykudur^ diyilince bir daha kalmak zorunda kaliyorum 🤦♀️🤦♀️🤷♀️
Merve_volkan Tulay_448 benim eşim çok yardımcı oluyor sağolsun evime süpürge bile açmıyorum eşim hallediyor birde bu dönemde çalışamayıp evde olduğu için ama yapsam yaparım tehlike yok dedi doktorum çok şükür
Rozaa Bende 10 haftalık gebeyim benimde sırtım cok ağrıyor normaldir ilkini düşük yaptim insallah bu olmaz o kadar sırtım ağrıyor ki düşük yapacam hissi doğuyor hep içime 😏
Kubrararr Benim hamileliğimin başından beri ağrıyor şuan 18 haftalık olduk. İlaç kullanıyorum onun sayesinde idare ediyorum, kalça ağrımda var bazen yatakta sağa sola dönemeyecek kadar çok ağrıyor 😭
Nurcihan34 Bende ölüyorum ağrıdan en ufak bi iş yapmayoverıyım hemen başlıyo ikiz gebelik benimki baya kısıtlandı hareketlerim
Sebseb Nurcihan34 benimde ikiz gebelik belimden kalcama vuruyor ozellikle oturunca,yatinca daha cok oluyo,saga sola bile donemiyorum. Siz kacinci haftanizdasiniz.
SibelCengiz 27+2 biraz ayakta kalayim,yuruyeyim belim agriyo :) kuyruk sokumum,kalcalarim :) agirmayan yerim kalmadi desem yeri 😂 katlanicaz artik,bebisler saglikla gelsinler 👼🏻
izmirlih35 Tulay_448 benimde belim hemen ağrıyor 11. Haftadayım kemiklerim kırılacak gibi hissediyorum azıcık yorulduğumda anca uyuyunca geçiyor
Mirra Tulay_448 inan bel ağrısından ağlıycam neredeyse.. 16 haftalığım dayanamıyorum artık. Yatağa attım kendimi şuan çok ağrım var.