ikizannesi2985 ense ölçümü ve burun ölçümü yapıldı sadece kan ile bi test daha yapılıyormuş fakat ikizler de farklılık gösteriyor gerekçesiyle yapılmadı onun yerine rutin kan tahlili yapıldı. Ense kalınlığı da belli bi ölçümün üstünde olursa amniyosentez yapılmasını önerebilirler ama düşük riski Yüksek oluyor (kayınvalidemin ikizlerinden biri amniyosentezden sonra düşmüş ) Ben her türlü kabulüm deyip testleri umursamayan tayfadayım. Ense ölçümüne ve kan tahliline göre yeğenim %99.9 down sendromlu çıktı doktor aldırmak için çok baskı yaptı fakat şuan 9 yaşında ve hiç bi problemi yok. Arkadaşımın da ikili test de ense kalınlığı en yüksek risk grubun da çıkmış ona da aldırma fikrini söylemişler 1ay sonra doktor sorun yok demiş. Testler doğru sonuç vermeyebiliyor.Rabbim sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin