1989-- evet öyle söylüyorlar.doktorlar görüyorlarmış ama o zaman beni niye öyle yönlendirdi ki yani.. art niyet var o zaman ortada. Doktorum en başta ikili tarama testi yapılmaz ikiz gebelikte, sadece ense kalınlığına bakılacak dedi. Bugün de diyor ki gerek duyarsa kan da alır, ikili test yapar dedi. E hani doğru sonuç vermiyordu. Anlamadım cidden.