AydnUfk Aynı sorun benim bebeğimde de var malesef. Ben cvs, amniyosentez hiçbirşey yaptırmadım. Yani kromozomal olup olmadığını bilmiyorum.18. Haftada gittim gelişimi çok güzel dedi. Haftasıyla uyumlu dedi. Ama cilt altında sıvı birikimi hala duruyor malesef. Şuan 20 Haftalık. 21. Haftada detaylı ultrason için gel dedi doktorum. Umarım o sıvı kaybolmuştur😥