Lalesen ben öğrenme taraftarıyım …düşünsenize Allah korusun doğumdan sonra kucağa hasta bakıma muhtaç bir bebek veriliyor ..Ne yapıcağını bilmez bir halde hayatının şokunu yaşar insan… İnsan psikolijkmen kendini bir nebze hazırlıyor önceden bilmekle bence ..Allah herkese sağlıklı hayırlı evlat versin inşallah bunu yaşatmasın kimseye😐😟