Merhaba kizlar ikili test yaptırmak zorunlumu kafamı çok karıştıranlar oldu yaptırıp yanlış sonuç çıkanlar falan. Bir yakınımında öyle down sendromlu dediler ama normal doğdu çocuk boşuna psikolojisi bozuldu. Hiç yaptırmasam bana bir eksisi olurmu acaba çok kararsizim. Sonuçta Allah korusun bir sorun olsa da aldırmak gibi bi düşüncem olmaz. Yardımlarınızı bekliyorum