Ceylanakbal_ Ama şeker yüklemesine giderken birşey yememen gerekiyor 🙄 onlar ordan zaten içecek veriyorlar yüksek oranda şekerli gazoz gibi🙄
Ceylanakbal_ O kadar tatlı birşey ki 2-3 saat zor durup testler biter bitmez çıkardım 🤭birdaha içmeyi göze alamadım
Zanaa Evvvvettt kizlarr :) seker yuklemesi yaptim 1 saat once ve inanin sizi burda bos yere korkutuyorlar hic te tadi kotu degil hicte korkulacak bise degil inanin biz guclu annleriz😎
mlkmrv Zanaa aynen bnde bugün yaptrdım bildiğin gazoz ya :) sadece bianda bitirmek biraz mide bulandırıyordu onun dışında abartılı kötü bir tad yok :) çok şükür bunuda atlattık
Zanaa Yok gazoz degil burda portakal aromali normal icecek sadece kivami yogun aynen canim bunuda atlattik🤲🤲🤰