__birafitap__ Wonderanne evet lekelere çok iyi geliyordu yüzüm için kullanmıştım inşallah catlaklara da iyi gelir💖
Wonderanne __birafitap__ dediğim gibi bir iki gün sürdüm iyi olur gibi göründü ama düzenli kullanmayı unutuyorum ben
Esesraa __birafitap__ ben erken başladım günde iki defa badem yağı sürdüm. Pahalı kremler sürdüm. Ama maalesef 25 haftada çatlamaya başladım .. iç karnınıza ve genetiğe bakıyor. Bende ilk çocuğum annemde çatlamış …
Gulsky 33 haftaya gireceğim , en başından beri Palmers caco butter kullanıyorum , henüz bir şey yok ancak herkesin ifade ettiği gibi her an olabilir yada olmaz😂😂😂 doğumdan sonra kullandığım ürünü teyit edicem işe yarıyor diye… sevgiler🌺👍
Handeek Bende hamileliğim başından beri her duştan sonra krem sürüyorum bel göbek ve göğüs bölgeme ve her akşam badem yağı sürüyorum cildim çok yağlı olmasına rağmen (yağlı cilt çatlamaz dediler bana ) ama Yinede çatladı 😊