busra1708 Bsra-korkmaz evet yaa ben de öyle duydum. Belli bi süre vücudumun bi bölgesine deneyip öyle kullanayım dedim ama bilemedim şimdi
Karacasmyrna Bsra-korkmaz ballilokum johnsons baby Vazelin beyaz olanını kullanıyorum ben hindistan cevizi kullanmadım lierac sabahları ama bence su içimi çok önemli
ballilokum Asli-123 Karacasmyrna Seymass kızlar hangi hindistan cevizi yağı ile vazelini almalıyım sizce?
Asli-123 ballilokum hepsinin aynı olduğunu düşünüyorum. Ben çok önceden saçım için almıştım,yoğunluktan artık yapmaya Fırsatım olmuyordu göbeğime kısmet oldu😀
Slnbsr __birafitap__ valla canım bence birinci kural kafaya takmamak:) bide çatlıcağın varsa ne sürersen sür çatlıyosun. Ben hindistan cevizi yağı kullandım, sonra kokusu midemi bulandırınca bebe yağı kullandım. Doğum yaptım hiç çatlağım yok. Arkadaşım o kadar lierac falan kullandı deli gibi çatlağı var . Bence bol su iç akışına bırak😂😂
Mltmdfn __birafitap__ 8. Ayıma kadar çatlamadım 8 aydan sonda çatladım vücutla alakalı ne yaparsan yap çatlayan çatlıyor ama sen önlemini al. Ben beyaz vazelin kullandım
Aylaninannesi 31 hafta olduk badem yagı vazelin bebek yagı hepsini de kullandıö 25 ten somra çatladıö 6 kilo almama rağmen , günde 3 e yakın su içiyorum, vücut tamamen kendine has davranıs gösteriyor. Kaşıntım yok nemlendirmemin bir tek ona faydası oldu. 🤷🏻♀️
Bsra-korkmaz Karacasmyrna deli gibi şu içiyorum hem enfeksiyonum olmasın diye hem de bebeğin suyu için ama yok çatladım vücut tipim çok kuru bu ondan kaynaklanıyor sanırım
Lydia Birde çatlamamak için kaşındığınızda kesinlikle tırnaklarınızla kaşımayın diyorlar. Buna çok dikkat ediyorum arada kaşındığında hemen bolca yağ sürüp masaj yaparak yediriyorum geçiyor
zumrabasra __birafitap__ !![] bende 20. Haftada başladm canm bu kremi aldm inşalah faydalı olur [url=https://hizliresim.com/0x4NnX][img]https://i.hizliresim.com/0x4NnX.png[/img]/url
Zeynepli1234 __birafitap__ canım tamamen vücutla alakalı ben ne yağlar sürdüm ne kremler kullandım yinede çatladı heryerim 21.haftamdayım daha 2 kilo almama rağmen çatlak doldu heryerim bazı insanlar çatlamıyor inşallah sende çatlamazsın
Karacasmyrna Bsra-korkmaz valla dedikleri gibi bu çatlaklık genetik heralde benimde cildim aşırı kuru hatta pul pul our dökülür hep ve belimde aşırı inceydi dediler kesin çatlarsın şükür sona yaklaştım bişey yok lierac ve vazelin ya bu kremler sayesinde ya da genetik.
Bsra-korkmaz Karacasmyrna ah ah kullanmadığım şey kalmadı nasıl kötü çatladım sizin adınıza çok sevindim umarim doğum dan önce çatlama olmaz kuzenim de öyle olmuştu doğumdan kısa süre önce birden çatladı