Bende suan 38+3 üm az önce kahverengi akıntım oldu çok az bi kaç saat bekleyeceğim sanırım nişan oluyor netten araştırdım biraz
eğer artarsa mecbur hastaneye gidicem ilk hamileliğim korkuyorum da biraz i😣 Sancım vs bişeyim yok sadece leke gördüm biraz