F_s Edanur57 benim sürekli gittiğim doktorumda son haftanda yapacam dedi ben başka bir hastaneye ara ara sancım olduğu için gittim ordan çatı muayneside olmak istediğimi söyledim hemen aldılar zaten
Edanur57 ozlemoz13 zaten her an hazırlıklı bekliyorum 😍artık gelsn 🤲🏻 Hayırlısıyla doğuralım inşAllah patır patır 😅
191080s Edanur57 bende a ir saniyordum ama acımadı 30 saniye bile sürmüyor. Korkma. Doğum için de mecbur yaptıran tabi normal istiyorsan canim
F_s Edanur57 aynen normal doğum istediğim için catım uygunmu değilmi diye merak ettim hep son haftaya kadar dayanamazdim bu arada 1..2 santimde açıklığım varmış ve nst yede bağlandım ordanda sancılarım çıktı hemen gelebilir yani🤗🙂👼
Arinna Edanur57 Kendini kasmazsan bişey olmuyor canım. Normal Doğum düşünüyorsan açılman var mı diye sürekli bakıyor ebeler.
Mer-ve90 Arinna Ben bugun öğleyin çatı muayenesi oldum kontrolüm vardı, 37+5 haftalığım ve şimdi kahverengi sümüksü bi akıntım geldi tuvaletimi yaptıktan sonra acaba normalmi? Nişanım gelmiş olamaz değilmi? İçim hiç rahat değil…
Mer-ve90 Ben bugun öğleyin çatı muayenesi oldum kontrolüm vardı, 37+5 haftalığım ve şimdi kahverengi sümüksü bi akıntım geldi tuvaletimi yaptıktan sonra acaba normalmi? Nişanım gelmiş olamaz değilmi? İçim hiç rahat değil…
Edanur57 Mer-ve90 bildiğim sümüksü yapıda olunca nişan diyorlar ama muayene sonrası da doktorlar lekelenme olabilir diyormuş
F_s Mer-ve90 sanmiyorum canım nişanının gelmesi muayneden dolayı olmuş olabilir korkma içini ferah tut
Arinna Mer-ve90 söylemişlerdir leke gelebilir diye. Ama sümükümsü bilmiyorum canım benim nişanım gelmedi çünkü. Ben erken Doğum yaptım suyum da gelmedi