Belmaaa ben de nar suyunu duymuştum 1, 2 damla verilince gaz sorunu hiç olmazmış. Deneyenler öyle yazmıştı çok eskiden. Hep derdim ben de vereceğim. Ama 6 aya kadar bağırsakları tam gelişmediğinden su bile verilmiyor bir tek anne sütü iken nasıl başka şeyler verilir diye düşünüyorum. Bir de 1 damla şey mideye düşmeden ağızda emilmez mi nasıl etki edecek 😄 diye düşünüyorum. İşin mantıklı tarafları beni yoruyor 😄