minikcasper Babyy_kiss ben öğrendikten sonra içmeye başlamıştım canım gerçi şuan içemiyorum normalde de sevmezdim zorlardım kendimi limon sıkıp içiyodum sonra tansiyon problemim başladı bıraktım komple içmeyi.
Babyy_kiss minikcasper evet limon tansiyonu düşürür bende sadece mıgdem rahatsız olunca ıcerdım hamile kalmadan önce hamile kslıncada yemek yıyemıyomkı doru dürüst yaptığım konulardan mıgdem kakıyo tavuk yıyemıom artık mesala
minikcasper Babyy_kiss ilk haftalarda bi sıkıntı yoktu tansiyonumla sonradan düşmeye başladı şimdi düzeldi Allahtan. Evet bende öyleyim sevdiğim şeylerden tiksindim 😭 inşallah geçer zamanla ya da doğurunca artık 😂😂
ssuleeyuce minikcasper gunde 2 tane iciyorum ben mumkun olsa daha fazla icicem sudan tkksindim cunku. Ama cok faydali getcekten bebek icinde sizin icinde ilerde cok can acitan kramplariniza care olucak. Bence hic ihmal etmeyin devamli icin
minikcasper ssuleeyuce sevmiyorum ben canım normalde de içmezdim hamile olunca zorladım kendimi ama zorla da gitmiyo ya keşke sevsem.
Uykulugebe minikcasper bana da dedi doktorum hergun süt yoğurt maden suyu iç dedi magnezyum ve kalsiyum için
minikcasper Uykulugebe hergün yenilip içilecek diye kendimi kodladığımda çabuk sıkılıyorum ya 😂 içesim yada yiyesim gelmiyo
Belmaaa aminegunes24 biz içirdik bir çay kaşığı kaynanam izin ortalığı ayağa kaldırmasaydı bir kaşık daha verirdik gazı pek olmadı diyebilirim ama düzgün içemedi işte içse hiç olmazdı
minikcasper yldrm_58 limonlu hazır soda değil dediğim zaten sade olanına kendim limon sıkıp içine koyuyodum
Belmaaa aminegunes24 evet biraz tepki gösterdi annem içirdi bir çay kaşığı ama işte yarım yamalak yutuyorlar ya bebekler
aminegunes24 Belmaaa bu kaynanalar yok mu kendiler zehir içirse bal olur bizim annelerimiz su içirse zehir olur 😡
Babyy_kiss minikcasper offf inş yaaaaaa geçer anladım canım tansiyonun dusuyosa içmemek doğrusu ıns su tiskinme seysı gecer
Belmaaa aminegunes24 evet evet hele görümcem de vardı ay ay diye bağırıyor ben ameliyattan yeni çıkmışım kendimde değilim konuşamıyorum bile kaynanam anneme valla deneme tahtası yaptın sen bebeği demez mi deli oldum ama titremekten narkozdan konuşamadım
Kirpapatyasi minikcasper maden suyu yararlı ama çok sık içilmemeli bence. Haftada ½ olmalı diye biliyorum. Magnezyum içiyorum ben bacaklarım falan ağrıdıkça . maden suyu da iyi gelirmis ağrılara
minikcasper Uykulugebe ah o ayraannnn. Tansiyonum düştükçe tuzlu ayran habire habireee😂 ömrümde bu kadar içmemişimdir heralde 😂
minikcasper Babyy_kiss düzeldi tansiyonum ama ben tiksindim zaten zorla içiyodum kaldı öyle aman ne yapalım ya hayırlısıyla gelsinler de dayanırız 😍