Esmakrcn44 canım şöyle üstüne görme dediğin şey yerleşme kanaması yani diğer adıyla. Maksimum üç gün sürer ve az olur öyle adet gibi çok kanaması olmaz bende 2 güne yakın sürdü ama 2 3 saatte bir damla damla geliyodu yani aynı pedi taksam o şekil kan gelse 4 gün 5 gün dolmazdı o kadar azdı ama senin kanaman çok olduysa o üstüne görme değildir adetin kısa sürmüştür ama az geldiyse kanama sen 7 haftalık hamile oluyosun üstüne görmeden hesaplanmıyo son adet tarihine göre hesaplanıyor bu durumda Mart ayında ki adetinden hesaplaman lazım çünkü sen Nisan’da adet olmamıştır oluyorsun