1nisan1996 bende iki düşük yaptım ama bana dese ben yerleşme kanaması yaşamadım her kadın illa yaşayacak diye bişey yok derdim kibarca. Şu anda hamileyim ama Bebek isteyenler postundayım belki bi yardımım dokunur diye. Sen karşındaki insanın müslüman olup olmadığını bilmeden ona Allahsız kitapsız diyosan mümin birine böyle şeyler demek dinden bile çıkartır insanı biraz düzgün konuşmayı dene kahpe lafından bahsetmiyorum bile acın taze olabilir kibar bi dille cevabını verirsin arkadaşın dalga geçme amaçlı yazdığını sanmıyorum yaşayan üstüne görme mi adet mi olduğunu ikisinin arasındaki farkı anlar anlamında yazmış. Kimse senin bebeğini kaybettiğini bilmiyo burda sonuçta. Neyse sana taş atana sen ekmek at demişler. Allah sabır versin inşallah en yakın zamanda sende anne olursun inşallah