Esrelf Esrazoan kanaman yoksa karında belde ağrı, gögüste hassasiyet şişlik normal canım. 2-3. Ayda olabiliyor. Bebek yerleşiyor ondan dolayı. Kanaman olursa mutlaka doktora git ama.
Esrelf ecemsuu canım gittim birşey çıkmıyor. Birşey yok, bol su iç diyip gönderiyorlar. kendi doktorumda gördü.