Kızlar 27+ 3 hamileyim. Son 5 gündür sezeryan yerinden yukarı doğru rahmim taş gibi kasılıyor hafifta ağrı oluyor.Öğleden sonra akşama kadar sürüyor.düzenli değil. İlk gebeliğim ile arada 8 ay var. Doktora gittim nst de sancı çıkmıyor. Bebek iyi diyor. Magnezyum da kullanıyorum. Bu kasılma neyin nesi? Normal mi bu kadar uzun sürmesi?? Birde mantar enfeksiyonum var o yapar mı? Ayrıca serkülajlıyım🧐🧐🤨