Minikbirkalp Evet o da olabilir. Dermonorm diye bir siteden aldım ben mustela. Çok da memnun kaldım. Pişik kremi, şampuan, ıslak mendil aldım. Losyon, bebe yağı stoklarında yoktu. Onu da gerek olunca alacağım. Doğal yağlarım var evde onları kullanırım dedim