Meriwa ya siz neyin derdindesiniz 3 ay gitmemiş nolmuş yani. Sanki keyfiyetten gitmemiş kadın açıklamış neden gidemediğini. Evet şeker yüklemesi çokta önemli bişey değil hatta zararlı olduğunu söyleyen uzmanlar bile var neyi neye göre savunuyorsunuz siz? Geri dönüşü olmayan bişey yok çok şükür bayramdan sonra gider kan şekerinI de ölçtürür kanına da baktırır tetonozunu da olur doktor ayrıntılı olarak incelerde bebeği ne bu gerksiz stres anlamıyorum. Sizin gibi her hafta doktora gidip korona olsa daha mi ıyı gördük burda koronalı annelerin neler çektiğini.