Kızlar selaam hayırlı ramazanlar 🌼 bi kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim ☺️26 haftalık hamileyim İstanbul da yaşıyordum ama virüs den dolayı annemlerin yanına memlekete geldim hastaneye gidemiyorum bebeğimin cinsiyetini bilmiyorum bayramda gideceğim evime ve hastaneye de o zaman gideceğiz gösterir mi öğrenebilir miyiz cinsiyetini bi kaç kişi göstermez dediler çok merak ediyorum 😕 diğer bi sorum sol tarafıma yatıyorum sürekli ama uyuşuyor sonra sağa yatıyorum bişey olur mu? Yapılması gereken testler filan var hiç birini yaptıramadım gidemediğim için tedirginim açıkçası 😕 henüz alışveriş de yapamadım geçen burda enucuzbebekmarket diye bi sayfayı önermişlerdi o sayfa nasıl güvenilir mi acaba alışveriş yapan varmı ordan almayı düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim ❣️