Tugba_58 ben 15te hissetmiştim görümcem 3.yu 12de hissettiğini söylüyordu oladabilor ama korkma korkuyla yaşama stres olma hiç kaybım yok evlenir evlenmez hamile kaldım ama aynı korku hala bend var 29+4 olduk bir şey olacak diye ödüm patlıyor bir an önce sağ salim doğsa diyorum Allah’a sigin dua et düşünme kötü seyleri