Ah memleketim memleketim😣 bence insanların ve havanın en güzel olduğu şehirlerden biri. Benim için birincisi 🙈 dört mevsim orda sakin insanlar iyi insanlar orda 🙏🏼 Ama ben güneydoğudayım selamlar Denizli’ye taşına toprağına havasına suyuna İnsanına 😣 hayırlı olsun hamişler inşAllah çocuklarınızı sağ Salim kucağınıza alır büyütürsünüz.🙏🏼🤗☺