muhasebecianne Esrahira 24 haftalığım ben de 🤗 Nasıl geçiyor hamileliğin bebisle zor oluyor mu gerçi kac yasinda bilmiyorum ama 🙄
HaticeSerdarEfe Evet var Denizli’ye evlenip geldım evleneli 6ay oldu kimsemiz de Yok Denizli’de hangi hastaneye doktora gideceğimi bilmiyorum 😞
muhasebecianne HaticeSerdarEfe bende gelin geldim aslen Antalyaliyim ☺ ozel sağlığa gidiyorum canim doktorum ayse seçil cok memnunum kesinlikle tavsiye ederim 🤗 daha yeni galiba gebeliğin
Esrahira muhasebecianne biraz zor oluyor evin işi çocuk karnımda büyüdü biraz yoruluyorum artık ama çokta değil şuan tek korkum Doğum 2. Olmasına rağmen 😖😖
HaticeSerdarEfe muhasebecianne muhasebecianne evet daha 11 haftalık odak hastanesine gidiyorum fakat hiç memnun degilim
muhasebecianne Esrahira ilk doğumun nasildi sezeryan mi? ya ben yasamadigim icin mi rahatım acaba dogum konusunda 🙄 korkutma bizi 🙈😊
HaticeSerdarEfe Aysenrhenüz alişamadim süreli İstanbul Denizli arası yolculuk yapıyorum😞 yanliz olmak zorluyo
Esrahira muhasebecianne yok korkutmak istemem ilk doğumum çok kolaydı sezaryen oldum kendi isteğimle sadece başıma gelecekleri bildiğim için stres sarıyor biraz paniğimdir ben o yüzden 🤣🤣🤣 korkma yani
Esrahira Kızlar bu arada suyu faLa olan var mı aranızda benim hep çok oluyor bi sebebi var mı ki bunun