Kızlar benimde akşamları yüksek çıkıyodu, ama artık akşam yemeğimi 6-en geç 7 de bitiriyorum, kesinlike soğanlı salçalı domatesli tencere yemeği yemiyorum, soğanı yağda kavurmuyorum yani. Izgara veya fırın yemeği ile kurtuldum şekerin yüksek çıkmasından… akşam yemekten sonra asla meyve yemiyorum, yalnızca süt ve kuruyemiş (az olacak) umarım faydalı olur dediklerim sizede…