Hta aynen kiloyla alakalı oluyor diyorlar ama başta sormalarının sebebi buymuş doktorların genetik olanlarda daha çok karşılıyoruz %75 sende de olacak bu yüzden sakın çok kilo alma demişti çok şükür almadan gidiyorum suan 1 kilo aldım daha bu zamana kadar ama son iki haftadır iştahım çok açıldı ve genetik olunca bişiler yapmam gerekiyor diye düşündüm ölçmeye çalışacağım bi şekilde aleti bulup başka bişi ne yapabilirim bilmiyorum