1989-- ben de 32.hafta raporuna göre ayarladım Bi sonraki randevuyu. Benim Dr um da öyle söyledi. Virüsten dolayı sağlık bakanlığı yazı göndermiş 32 haftada çalışabilir raporu veremiyoruz izne ayrılıyorsunuz dedi. Virüs biter de tekrar değişirse alabilirsin ama böyle devam ederse çalışabilir alamazsın dedi. Benim elimde olan bişey değil onay verilmiyor dedi