Elizzz bende 28haftalıkken başlamıştım camlar perdeler kapılar mutfak dolap içleri dışları elbise dolapları içleri dışları yazlıkları çıkarıp kışlık kaldırma hepsini yaptım ama kendimi yormadan her 2-3günde bir bir şey yaptım ve bitti çok şükür Halılar kaldı onlarda yıkamaya gidecek zaten iyiki de erken başlamışım şimdi 35haftalığm artk eğilip kalkarken çok zorlanıyorum biraz hareket edince nefesim yetmiyor sanki şimdi de bebeğin kıyafetlerini yıkayıp dolabına yerleştircem hastane çantası hazırliycam başka da işim yok günlük işler dışında . Allah size de kolaylık versin kendinizi yormadan azar azar yapın biter inşallah