poyrazsmom_ Geçmiş olsun canım ben de 38+2 yim daha iki gün önce muayenem vardı herşey yolunda çok şükür doktor öyle dedi.İki akşamdır bende acayip terliyorum nefes alamıyorum aşağıdan yukarı bıçak giriyomuş gibi batma oluyor belimi kasıklarımı saymıyorum bile 😓Gece yatakta dönmek kabus gibi ,sanırım normal bunlar