poyrazsmom_ Kızlar gece bayılacak gibi oldum resmen soğuk soğuk terledim baş dönmesi mide bulantısı yaşadım şuanda da karnımın içinde bi acı var sabah kalktığımdan beri ve sırtımla belim arasındaki o ağrı hiç gitmiyor benim gibi olan var mı?
Sedos2020 poyrazsmom_ geçmiş olsun canım. kan değerlerin mı düşük acaba ?🙄banada öyle olmuştu doktora gittim kandegerlerim dibe vurmuş 😒
Yasemin00 poyrazsmom_ Ayy tatlım ne oldu öle gecmiş olsun üşüt müki acaba bi kaç gündürde hava sıcak ya serin lik olsun istiyo insan heryeri acıyo sonuçta belkide üşüttün aklıma bu geldi kötüyü düşünmektense dedim inşallah bişik olmaz da çabuk toparlarsın gecmezse git canım bir doktor a yasakta geliyo ihmal etme 😘
CananAkdag poyrazsmom_ Doğuracakmısın acaba artık 38 de olmuşsun belirti olabilir mi bazısının son ana kadar suyu ve nişanı da gelmeyebiliyor muş 🤔
_Merveozdemir_ poyrazsmom_ canım o soğuk soğuk terleme akşam bendede oldu vücudumu ateş bastı yandım resmen sonra soğuk soğuk terledim kafamı kaldıramadım bi süre sonra açık havada oturdum biraz iyi geldi ama sebebini bilmiyorum sancımda çoktu benim ona bağladım dedim galiba sancının zorundan terliyorum 🙁
poyrazsmom_ Sedos2020 teşekkür ederim canım ilaç kullanıyorum değerlerim falan iyi aslında karnımdaki acı beni düşündürüyo geçmezse gidicem artık🤷🏻♀️
poyrazsmom_ ozlemoz13 devlet hastanesine gidiyorum canım doktorumunda numarası yok malesef evet baktım geçmiyo gidicem canım normalde pimpirikli biri değilim ama son haftalar endişe ediyo insan
poyrazsmom_ Yasemin00 sağol canım benim🙏🏻o ağrı belime doğru vurmaya başladı acaba doğum belirtisimi diye düşünüyorum dün nstye falan girdim aslında ama bu kadar yoğun bi ağrım yoktu sancılar 20-30 arasıydı bilemedim inşallah doğum başlıyodur da hayırlısıyla kurtulurum😊
poyrazsmom_ CananAkdag suda yok nişanda yok kuzum ama sancım belime vurmaya başladı inşallah öyledir bi tuhaflık var ama bilemedim olmazsa gidicem bi hastaneye bakalım zaten karnım kucağımda resmen 🙏🏻
poyrazsmom_ _Merveozdemir_ benimde sancım var geceden beri biraz şuanda da var belime vuruyor hava çok sıcaktı dün ona bağladım biraz ama karnımın içi acıyor ya tuhaf bi şekilde birazcık bekleyim geçmezse hemen gidicem 🙏🏻Sende dikkat et canım benim
Ceylizm poyrazsmom_ Hemen bir tansiyonunu ölç yada ölçtür yüksekse vakit kaybetmeden doktora git gebelik zehirlenmesi olabilir allah göstermesin aynı şeyler bende de var tansiyonumu takip ediyorum yükselirse gidicem hazır bekliyoruz
poyrazsmom_ Ceylizm ay aklıma gece geldi biliyo musun Allah korusun olabilir mi dedim belirtilerine falan baktım tansiyonum 11/8 çıktı kuzum aman diyim dikkat et sende ihmal etme sakın 😘
_Merveozdemir_ poyrazsmom_ çok bekleme kuzum bari önemli bişey olabilir belki inşallah değildir normal bişeydir 🙏🏻 tamam canım teşekkür ederim ❤️
Ceylizm poyrazsmom_ bende kusmada var kontrol ediyorum tansiyonu yükselirse gidicem inşallah sadece doğum belirtilerimizdir 🙏🏻
P_6 poyrazsmom_ canım bende de soğuk terleme oluyor geceleri, bebeğin hareketlerni kontrol et, azalma varsa doktora gitmekte fayda var..
poyrazsmom_ P_6 canım bi kaç gündür normale göre daha az hareketleri dün kontrolüm vardı nstye falan bağlandım ama bebiş yine az hareket etti bi sorun görmedi doktor 🤷🏻♀️ Acaba doğum yakın ondan mı diye düşünüyorum şimdide